tirsdag 10. juli 2012

Fra gammelt til nytt - møbler

Jeg fikk et 20 år gammelt bord med mamma, jeg malte det hvitt og en liten dekor på skuffen. Håndmalt btw. Hele bordet fikk et halt nytt inntrykk.


Så fikk ei ett 18 år gammelt skap, mamma kjøpte det til å ha babykledene mine i, det malte ei grå ramme, hvite skuffer og skapdør. Men sort fugl dekor, håndmalt dette og.


Dette er da en stol mamma kjøpte på ett loppemarked når vi flyttet til Sande, som jeg malte i en varm grå farge. Utsmykningene kom bedre frem og de ble nesten litt moderne.


Sånn er det når en er ung og skal flytte på en umøblert hybel, da må en ordne seg med det en har. Flytter inn 1 august, blir kjempe kjekt, vanter bare på å komme inn på skolen nå, Vigo er nede!

AU.ICA

2 kommentarer:

  1. De møblene ble kjempe fine ! :) Jeg har noen gamle, vil du pusse opp dem om?

    SvarSlett
  2. Ja, elsker det du har gjort med det, spesielt kommoden, den var litt ekstra fin :)

    SvarSlett